среда, 18 февраля 2015 г.

Рефлексія. Модуль 9.

Модуль9. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: • зміст; процес ; • результати; навчальне середовище.

Комментариев нет:

Отправить комментарий